Thursday, March 18, 2010

TAHSIN SOLAT 16-18 MAC : SELESAI DENGAN JAYANYA

Alhamdulillah..segala puji bagi Tuhan sekalian Alam...dia yang menciptakan kita dari segumpal darah yang tidak mempunyai apa-apa daya dan kuasa.

Semoga dalam kasih sayang Tuhan...Alhamdulillah..program tahsin solat anjuran Inter Learning Cons. pada 16-18 Mac 2010 telah selesai tepat jam 12.00 tengah hari tadi. Seramai 30 peserta dari pelbagai peringkat umur telah mengambil bahagian di dalam program ini. Program ini di uruskan oleh 3 orang fasilitator daripada ILC dengan penuh jayanya. Pelbagai gelagat telah dirakam oleh lensa kamera ILC. Program ini sepenuhnya dijalankan dengan menggunakan kaedah Latihan Dalam Kumpulan supaya lebih mendekati para peserta secara langsung berlaku perhubungan 2 hala diantara fasilitator dengan peserta.

Acara kemuncaknya adalah pada hari rabu malam khamis iaitu sesi ceramah motivasi oleh Brother M.Syazwan Safain daripada Al-irsyad yang merupakan seorang yang berpengalaman luas dalam bidang motivasi. Banyak yang dikongsikan oleh brother Syazwan kepada peserta-peserta.

Akhir sekali diakhiri dengan sesi persembahan setiap kumpulan dan sesi fotografi...Rata-rata peserta sangat teruja dengan program tahsin solat ini kerana kebanyakan mereka jarang mengikuti mana-mana program lain...jom lihat beberapa gelagat peserta dan fasilitator...(^_^)
rapatkan saaaf........




sedang amali sembahyang...





ya haa~~~~



salah satu modul dalam sesi riadah petang





sesi riadah petang...ha..muke2 xcited..(^_^)





peserta khusyuk mendengar celoteh abang fasilitator



modul tahsin solat yang digunakan dalam progra
m

3 comments:

  1. Alhamdulillah....
    syabas ILC!! =)

    ReplyDelete
  2. cntk module kat ats tu yerk... msti org yg bt die pon cntk gak kan? kan? kan? lalala~

    ReplyDelete
  3. khi3..modul tu mmg chantek jgak....tapi...tataw la tukang buat die cantek ke tak....kha3

    ReplyDelete