Friday, July 30, 2010

SLOT BERSAMA ILC di SRI IRSYAD KUANTAN : SELESAI DENGAN JAYANYA

bismillahirrahmanirrahim..dengan nama Tuhan yang Maha Agung..semoga semua dalam kasih syang Tuhan..(^_^)

Alhamdulillah...selesai akhirnya slot bersama ILC dalam program qiammullail TKRSM sekolah rendah islam al-irsyad untuk pelajar tahun 4 dan 5 dua jam tadi..(pkul 1015)..seramai 165 pelajar banin dan banat mengikuti program yang diwajibkan oleh pihak sekolah tersebut...

Seramai 3 orang fasilitator dari ILC mengendalikan slot bersama ILC tadi iaitu fasilitator Hamimi Safira,Fasilitator Muhammad Syafie,dan Fasilitator Rifai..Antara Modul yang dibawa ketika slot tadi ialah..Modul kasih sayang yang mana objektifnya ialah dapat merasai betapa pentingnya mempunyai kawan yang sejati dan menjadikan peserta sentiasa bersangka baik dengan kawan.

MOdul yang kedua pula ialah modul yang memfokuskan kepentingan mempunyai matlamat dan antara objektifnya ialah supaya peserta dapat merasai betapa pentingnya matlamat yang jelas agar tidakmudah terpengaruh dengan kawan2 yang tidak mempunyai target atau matlamat dalam hidup..

Slot tersebut berakhir tepat jam 1015 pm...semoga program yang dianjurkan oleh pihak sekolah mendapat berkat dan kasih sayang Tuhan..

ampun maaf dari admin...wallahu a'lam...

3 comments:

  1. khi3...yang malam ni punyer ta smpt snap uh..ta ckop kaki tangan..huhuhuhu...so sory..(^_^)

    ReplyDelete
  2. camera xde la yan nk nangkap gambo...ngeh3...

    ReplyDelete